piątek, 13 stycznia 2012

Zgrzebisiowa DZIEWCZYNA;)

"I trzeba być wielkim przyjacielem i mocnym przyjacielem, żeby przyjść i przesiedzieć z kimś całe popołudnie tylko po to, żeby nie czuł się samotny. Odłożyć swoje ważne sprawy i całe popołudnie poświęcić na trzymanie kogoś za rękę."
                                                                      — Anna Frankowska

Zgrzebiś ma DZIEWCZYNĘ! Prawdziwą, najprawdziwszą PRZYJACIÓŁKĘ od serduszka;)!
 Siedzą sobie teraz weseli i dumni obok siebie i cóż im więcej do szczęścia potrzeba, chyba tylko tego, żeby ich nigdy nie rozdzielono, żeby zanlazł się Ktoś, kto ich razem przygarnie do swojego domku...i nie zniszczy...i uszanuje na długie, długie lata...bo skoro dostali drugie życie, to niech trwa i trwa i trwa...
 Czy te oczka mogą kłamać?
 No i sobie jestem...słodka śliczna i fotogeniczna:D
  
  a jaką mam kokardkę;) ajajaj! ale mam ją, no bo jak bym nie miała, to bym nie miała, ale MAM! Mam, prawda? MAM!
  Mamy się i kochamy się;)))!!!
    

    

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i "CUDNYCH";))) Same sobie tak wyszły spod igły...jak chciały;)

      Usuń